Sunday, November 11, 2007

Lenge siden sist ja! *Skamme seg*

Ja, så ble det utroooolig lenge siden sist jeg oppdaterte her. Trenger en liten tur i skammekroken ja.

Men ja, hva kan en si? Litt av hvert har skjedd siden sist.

-Jeg har faktisk fått meg en liten pus. Hennes navn er Miss Scarlett og er super nydelig! Bare se her:


-Jeg har blitt oppgradert i jobben, Jeg er med andre ord ikke førskolelærer 2 lengre, men pedagogisk leder. Eller teamleder som vi kaller det. Jeg har 4 andre voksne på teamet og 17 vidunderlige ett-åringer. Så her er det liv hele dagen!


-For et par dager siden kjøpte jeg meg faktisk ny bil også. Valget falt på en burgunderrød (metallic) Renault Megane. Den er igrunn en riktig så snerten bil med spoiler og greier! ;)


-Det blir mye scrapping for tida. Jeg har nå kommet til november 2005 (ganske stolt) og ligger da bare to år etter planen... For ikke så lenge siden var jeg på scrappemesse og da kom jeg hjem med fulle poser... ops... ble kanskje litt vel mye eller?

Det var oppdateringa for i kveld. Nå skal jeg inn og scrappe ferdig en LO jeg begynte på i ettermiddag! Snakkes om ikke alt for lenge...

1 Comments:

Blogger krøllebølla said...

Det kan vel aldri bli for mye scrappesaker vel!!! ;o) :oD

3:51 PM  

Post a Comment

<< Home