Tuesday, May 22, 2007

Oppdatering

Og da var det en stund siden jeg har oppdatert her ja... Er litt slapp.. ;)

Siden sist har jeg:
-begynt i ny jobb
-Vært på skitur i Høydalsmo (påska faktisk) Der ramla jeg seff i den eneste myrpytten som var der og måtte stå å tørke rumpa mi foran bålet... Godt jeg var på tur med familien...
- Vært på besøk hos Kathrine og Roger i Drammen. Som normalt kosa vi oss med litt av hvert. Værst var det vel etter å ha spist masse popcorn og godis (surt og søtt og salt) at vi fant det for godt å dra til nærmeste bensinstasjon rundt midnatt og kjøpe maaaaasse sjokolade!


-vunnet månedens temakonkurranse på scarpbookekspress med denne vår-LO'en. :)

-Hatt besøk av Kathrine og laga driver-maragritas :)

-Spilt paintball for første gang! Jeg ble stort sett truffet med en gang jeg kom inn på banen, men det var veldig morro da! Fikk brukt opp alle kulene mine. Ble faktisk skadet også! En kule traff meg i hånda og jeg begynte faktisk å blø...-Spilt fotball! Ja, det er sant. Var igrunn med for å være grillsjef, men hang med på en kamp forde.. Se! Jeg fikk grønske på buksa mi!-feiret 17.mai! Dagen startet med 17.mai-frokost på Arena. Deretter gikk vi litt i Porsgrunn sentrum. Vi fant ut at toget hadde gått for lenge siden, men luftballonger var det plenty av da! Etterpå dro Linda, Bjørn Erik, Stefan og jeg til Brekkeparken og Monica og Kjetil kom like etter. Her spiste vi litt is (naturligvis) og tuslet rundt å så på de flotte bygga... ;) Deretter var det Skien sentrum. Her var det masse menneske og vi endte til slutt en liten tur på Mets før vi så på toget. Dagen ble avsluttet med grilling i Krogshavn. Koselig var det :)

2 Comments:

Blogger krøllebølla said...

Du har et begivenhetsrikt liv! Det må jeg si! :oD Og jeg har full forståelse av at dere (du og Kathrine) var helt nødt til å kjøpe masse sjokoloade etter kombinasjonen surt, søtt og salt. Du VET vel at kombinasjonen skal være surt, søtt, salt OG sjokolade! :oD

2:04 PM  
Blogger Scrappelise said...

Trodde blogen din var full av LOer jeg.. du får stå på og legge de inn her også. Eller jeg får se de på ScrapbookExpress. Du er ihvertfall flink! Likte så innmari godt den vårLOen du vant med en gang, nydelig er den!

11:00 PM  

Post a Comment

<< Home