Monday, November 13, 2006

Ut å søke tjeneste...

Jeg fant jo ut i høst at jeg ikke hadde jobb i barnehagen min lengre enn til 3.januar... Litt trist i grunn, men hu som jeg er vikar for ville vel ha tilbake jobben sin da... Derfor har jeg vært på jobbjakt en stund. Men her i Grenland er det ikke så mye som er ledig... Derfor har det heller ikke vært så mye å søke på... Men litt har det blitt. La oss sette opp et lite regnestykke... I løpet av høsten har jeg:

- Sendt 3 søknader
- Vært på 2 intervjuer
- Fått 1 avslag

Men best av alt!
- 1 jobbtilbud

Så nå kan jeg snart skryte på meg tittelen førskolelærer 2 i Kulturstien bhg. Konge!

3 Comments:

Blogger krøllebølla said...

Grabba m jobben svigersøs!

12:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

God knall! Hvor ligger barnehagen?

10:19 AM  
Blogger Lillian Maria said...

Barnehagen ligger på skotfoss i Skien. Men hvem er du, Døphånn?

6:55 PM  

Post a Comment

<< Home