Monday, August 07, 2006

Sommeren i korte trekk

Det er uhyre lenge siden jeg har oppdatert bloggen min så nå kommer det noen punkter over hva jeg har drevet på med i det siste.
Jeg har
- flytta fra Bergen
- begynt å jobbe som ped.leder i barnehage
- pussa opp leiligheten min
- flytta inn i leiligheten
- hatt innflytningsgrillfest
- fått klage over husbråk fra festen (høy musikk til kl halv tolv på lørdagskvelden... oooh! Jeg er bare heeeelt gal...)
- badet mye i sjøen og en gang i ferskvann
- prøvd å finne veien til jyplevika, men endt opp på rognstranda.. jaja, like greit
- gått til jobb nesten hver dag
- blitt litt brun
- lest bøker i sommersola
- klart å holde blomstene i verandakassene mine i live...
- blitt en kløpper til å sette sprøyter...
- jogga en langtur i skogen
- spilt sandvolleyball (jeg suger... Men er litt god på serving da...)
- fått mine to første lønninger som utdanna førskolelærer
- shoppa på sommersalg
- vært i dyreparken med Joar, Laila, Simen og Nina
- vært i Sommarland med Margrete
- bada i Åletjern med Rikke Lina, Ole Jørgen og fetter'n hans
- Lært barna i barnehagen irriterende sanger og regler... (Hvem har tatt kakene i kakeboksen min?? )
- Spist masse is :D

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kakeboksen må jo læres bort! Bra jobba Lillian!!!
Har alltid hatt på følelsen at du er en bråkmaker uten like..også helt til halv 12..eier du ikke skam i livet...hehe

4:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Skal hilse og si at Roger er veldig gla for at kakeboksen læres bort.... stakkars lille gutten har mareritt om den sangen hihi
Ser at festen virkelig tok av da jeg reiste....hmm...;)

2:47 PM  

Post a Comment

<< Home