Monday, August 14, 2006

Du er så fin

Jeg har hatt en kjøretur opp til Kviteseid i helga. Og siden ikke bilen min har cd-spiller for tida går det i kassetter. Nå har jeg riktig nok ikke så mange nye kassetter så det blir gamle klassikere. Som oftest vil det si Carola, men på denne turen gikk det i Jannicke. Jannicke 4, Jannicke 5 og Jannicke 6 for å være nøyaktig... Her fikk jeg igjen høre alle go'låtene fra min barndom. Blant annet denne (som jeg nå har fått på dilla):

DU ER SÅ FIN

Jeg kan'ke si deg hva det er som hender
For jeg vet ikke riktig hva jeg kjenner.
Jeg bare er så glad
Men hvor det kommer fra er en hemmelighet
og jeg vil ha den for meg selv så lenge,
men om du venter litt så kan det hende
at jeg sier hva som er min hemmelighet

Du har så vakkert smil (jajajajaja)
Jeg liker godt din stil
gjør i hvertfall jeg
og måten som du er på når du ler og koser deg
Er du litt sjokkert? (jajajajaja)
av min hemmelighet
Skal jeg si deg mer?
Du er så fin
Vil du bli min?
Skjønner du hvor jeg vil?

Du har så store, fine, brune øyne.
Det blinker stjerner i de hele døgnet.
Jeg ser deg hvor jeg går
og så ditt mørke hår som blåser villt i vind. (hadde det vært jeg som hadde skrevet sangen hadde det nok vært blondt, men hver sin smak...)
Men det jeg liker aller best det er jo
å se deg smile lurt og blunke mot meg
Da er det bare du og jeg som vet

Du har så vakkert smil (jajajajaja)
Jeg liker godt din stil
gjør i hvertfall jeg
Og måten som du er på når du ler og koser deg.
Er du litt sjokkert? (jajajajaja)
Av min hemmelighet?
Skal jeg si deg mer?
Du er så fin
Vil du bli min?
Skjønner du hvor jeg vil?

Aaaah... En skikkelig klassiker..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kjenner til "problemet"..har også bare kassettspiller i bilen nemlig. Fant en kasset hjemme som het A: Ninas sanger som er bra/B: Ninas sanger som er bedre..hva er det jeg tenkte med..11 min langt intervju med bsb..huff..og noen aaron carter-sanger..skrekk..ble mye spoling der ja

Den kassetten ble ganske fort nedstemt av de som satt på.. Men så fant jeg knutsen og ludvigsen og da ble det hæla i taket og tenna på pedalen..eller no

9:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehe--bra nina!!:) min aron carter singel<. crush on you, havna på et utested i drammen i helga, og fikk seg en remix på djspillern, og ble en hit... we love aron forever!!!
marie

11:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Me har ei 4,5 år gammel jente i menigheta, Kristiina Destiny, fint(förste navn er FINSK)navn og betyr: DEN SALVEDES skjebne. Eg måtte berre sei d sia du jobbe i barnehage og hadde lagt eit så FINT dikt.

8:14 PM  

Post a Comment

<< Home