Sunday, June 04, 2006

Skjer'a?

Nå var det på tide med en liten oppdatering her. Siden 17.mai har jeg hatt tre eksamner. Syns jeg har vært riktig så flink og lest skikkelig til to av dem ;) Karakterene har ikke kommet enda, men regner med at jeg skal stå i alle fall (evig optimist, ja det er meg!)

Festspillene har begynt her i Bergen, så derfor er det konserter både her og der (og bønneropaktig hyling til alle døgnets tider på torgalmenningen). På tirsdag dro jeg og de tre gærningene her på konsert på festplassen. Man må nyte den tida man har uten eksamenslesing til det fulle.
Under konserten (eller før, ikke vet jeg) greide jeg å dra på meg en forkjølelse så nå står det praktiske musikkeksamen min litt i fare. Blir stemmen for ille får jeg legge ned sangen fra Dm til Am (eller kanskje en tonart sånn midt imellom..)...

I skrivende stund er det bare 6 dager igjen før jeg flytter tilbake til Bamble! Scary! Og bare 8 dager til jeg har hatt min første arbeidsdag som førskolelærer! Åssen skal det gå med verdenen!?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja.. det seie eg og..heile Telemark kjem t å bli snudd oppned- spör du meg!:)

11:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det kommer til å gå så bra så! Men jeg må påpeke at jeg ikke er en gærning..ikke i forhold til de to andre hvertfall! hehe..

9:38 PM  

Post a Comment

<< Home