Monday, May 01, 2006

Lame!


Jeg har ei venninne i klassen min som alltid har drømt om å starte jenteband. Dette har blitt diskutert mer eller mindre seriøst på vorspill omtrent siden vi startet på høyskolen. Da var det fullt engasjement blant jentene i klassen, men når alt kom til stykket feiga de fleste ut. Men i dette skoleåret har Nina Maries drømmer blitt til virkelighet! Nina lurte med 3 av oss andre og vi startet et jenteband! Ida Lomelune på bass, Ida M på piano og vokal, Nina Marie på trommer og jeg på vokal og litt piano (når jeg fikk muligheten.. som oftest blir jeg jaget bort. Noe de fleste vil forstå hvis de hadde hørt meg spille. Ei venninne av meg mente jeg hadde litt sånn ompa-stil når jeg spilte.. Tror ikke det var positivt ment). Så med øvelser hver tirsdag med blodslit og hard disiplin blei vi nesten gode til slutt!

Men vi trengte et navn... Vi fant ut at vi måtte hete Lame! Som i det engelske ordet for kjip og (min oversettelse) harry! Vi er ikke verdens beste band og nå gikk vi inn for å være litt lame! På siste øvelse spilte vi til og med inn kassett med en diktafon! Hvis ikke det er lame så vet ikke jeg!

Men siden jeg reiser til neste år mangler plutselig lame en vokalist! Så hvis noen skulle ønske seg å bli med så er det bare å si ifra så ikke dette fantastiske bandet går i oppløsning! Klart det ikke blir helt det samme etter at jeg ikke er med.. Hihi, men andre banmd har klart seg uten den første vokalisten. Dette blir nok ikke det siste man hører fra Lame!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

trist du ikke kan være med oss lengere! Har vært et morsomt år med LAME! Men når vi er på turnè rundt om i dette langstrakte landet, lover jeg at Bamble skal få besøk og du skal få VIP-billett(er) og kanskje vi kan legge inn en låt hvor du kan få synge..eller spille piano(kremt..)

3:33 PM  
Blogger Lillian Maria said...

kremt ja.. ;)Jeg er da knallgod på piano (kremt...)

10:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

jada

2:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe, Lame... Den kasetten skulle jeg likt aa hort! Hva slags musikk spiller dere forresten?

6:05 PM  
Blogger Lillian Maria said...

Jeg spiller ompapa ompapa på Edelweiz. Går i 3/4 takt den vettø :) Og da må det vel være litt lov :)

12:58 AM  

Post a Comment

<< Home