Sunday, March 12, 2006

Mimrekveld

I kveld har vi hatt mimrekveld. Mimrekveld over hva spør du? Jo, nå skal du høre. Selv om mange kanskje ikke våger å inrømme det, så var mange av oss store Backstreet Boysfans som fjortiser... Selv var jeg et rimlig håpløst tilfelle med plakater polstret over hele rommet (inkludert taket). Det var ikke mye man så av tapeten min for å si det sånn... Med den lille Bsb-manien fulgte selvfølgelig mange videoer med opptak av disse gutta. Så i kveld så vi på et par av kjøpevideoene våre med O'store Backstreet Boys.

Favoritten min var selvfølgelig Nick Carter... Hehe, jaja, merkelig hvordan blonde sekstenåringer kan sjarmere tolv år gamle piker... Ikke no som pipestemme og bollesveis! Hehe. ;)

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Var en bra kveld det! Hehe.. men jeg vet om en video til som vi ikke hadde..hmm..en konsert..tror det var fra den første turneen. Jaja, alltid koselig å mimre!

10:42 PM  
Blogger Lillian Maria said...

Ja, trur Kathrine har den. Kan være fra den andre og.. Nå blei jeg veldig usikker her...

11:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg ville også ha vært med på mimrekvelden!
slemt gjort å ha det i bergen.. Da synes jeg at vi kan ha det i den nye leiligheten din ;)

Trur den konserten jeg har er fra den andre turnen... el kanskje ikke, for trur de bare har sanger fra det første albumet. Eller har de med Everybody? Nei, blei jeg forvirra her...

3:26 PM  
Blogger Lillian Maria said...

Du får være med nå jeg og kathrine skal mimre i sommer da vettø. Æ'kke min feil at du ikke kommer litt oftere å besøker meg i Bergen...

1:25 AM  

Post a Comment

<< Home