Friday, February 24, 2006

Bursdag :)


Hurra for meg som fyller mitt år
Ja, meg vil de gratulere
Alle i ring omkring meg de står
Og se nå de vil marsjere
Bukke, nikke, neie, snu seg i ring
Danse litt for meg med hopp og sprett og spring
Ønske meg av hjertes alle gode ting
Og si de så hva vil jeg mere
Gratulere
Høyt våre flagg vi svinger, Hurra
Ja, nå vil vi riktig feste!
Dagen er min og dagen er bra
Og jeg er den alle beste ;)
Se meg om i ringen, hvem vil jeg ha?
Dans en liten dans med den jeg helst vil ha
Vi skal alle sammen svinge oss så gla'
For en av oss skal vi den neste
Til å feste!
Jeg hadde en liten markering i går. Da var det kaffe, kake, krone, konfekt og sist, men absolutt ikke minst Kokkelimonke!
(Og bare så du veit det så er Flark fra nå av en pedagog med talefeil. :) Takk for masse artige forklaringer kjære Else Linn!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home