Sunday, January 29, 2006

Husmor


Denna helga har jeg øvd meg på husmorjobben... Lørdag var det storrengjøring som var i fokus og i dag har jeg satsa på matlagning. Jeg laga meg en god fiskegrateng heeelt fra bunn av til middag. Blei faktisk god også! :)

Og i kveld har jeg bare brød. Men det er noe jeg trenger mere øving på... Hver bidige gang jeg skal bake glemmer jeg å ha salt i... Klart det blir jo brød forde, men litt lite smak. Kanskje jeg skal prøve å følge en oppskrift nestegang...? Dessuten må jeg si at tørrgjær er noe tull... I alle fall når man skal bake så tung gjærbakst som grovbrød. Men en gang skal jeg få til å lage et luftig smakfult grovbrød! Bare vent! Øvelse gjør mester. :)

1 Comments:

Blogger Lillian Maria said...

Ja, den som hadde vært så heldig å hatt (plass til) en brødbakemaskin...

6:17 PM  

Post a Comment

<< Home