Sunday, September 18, 2005

Elisabeth og jeg var hjemme hos to av bartenderene... Dette er Amet 1... Han andre kalte vi for Amet 2... Denna desserten var ekkel... Rosa og ekkel...

En paraplydrink måtte til i baren. Bartenderen var jo tross alt en kjekkas.. Måtte ha en unnskyldning for å sitte der... Selv om jeg ble kaldt Milkymilk av en annen (Mannemannen, en kjekk servitør/sjef som faktisk ikke var fra Tyrkia) fordi jeg ikke vill ha alkohol... Jeg likte ikke å bli klemt av denna tyrkeren... Dessuten lurte han oss til å kjøpe overprisa granateple- og appelsinjuice...
Jeg og en palme ved øststranda (eller var det veststranda..?) Det var første dagen så fargen hadde ikke dukka opp helt ennå...
Frokost på ballkongen.

1 Comments:

Blogger Isabelle said...

det så sinnsykt deilig ut! Syden er jo helt perfekt! var som du vet selv i tyrkia i juni og skjønner at du hadde det fint. misunnelig....:( godt at du hadde det fint! bra initiativ å dra sånn plutselig. det må jeg prøve en gang:)

1:22 PM  

Post a Comment

<< Home