Monday, May 23, 2005

Sitron... Aaaaah... Suuuurt!

Jeg brygger på en forkjølelse.. Har hatt vondt i halsen og vært litt småkvalm i hele dag. Noen på jobben påsto at det kunne hjelpe å spise en hel sitron... Så nå sitter jeg her og hele trynet mitt er fullstendig fortrengt mens jeg dytter i meg den minste sitrona jeg kunne finne på rimi.
Men jeg oppdaget noe annet på Rimi til min store glede. Melka hår fått sine gamle kartonger tilbake! Lettmelka sto der så fin med rosa, 70-talls blomster på den! Så da måtte jeg jo kjøpe en selv om jeg egentlig foretrekker ekstra lett eller skumma...

1 Comments:

Blogger Isabelle said...

hehe... lykke til med forkjølelsen! Også så jeg den kartongen i butikken jeg og. Den var jo kjempetøff! Nå blir det jo gøy å kjøpe melk!:)

8:31 AM  

Post a Comment

<< Home