Saturday, May 14, 2005

Eksamensangsten er forbi for nå

I dag har jeg sitti å lest til fysisk fostrong ekamenen min som er 18.mai. Godt plassert, ikke sant? Det er ingenting som kan sette en mer demper på 17.-mai som eksamen dagen etter... Men heldigvis har jeg fått en liten opptur i dag forde. Eksamensresultatene for pedagogikk muntlig kom i ettermiddag. Så med spenning i magen løp hele gjengen som tilfeldigvis var på skolen opp i det lille rommet ved siden av studentekspedisjonen som har alle permer med eksamensresultater og diverse valgfagslister og skjemaer på. Og så kikket jeg nedover på lista over klasse 2d... 3... 5.... 103... Jøye meg! Jeg hadde faktisk fått en B! Det hadde jeg aldri trodd... Det er godt å se at jeg ikke bare får dårlige karakterer!
Så nå leser jeg med lystig sinn på Fysisk fostring-eksamenen min også.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home