Monday, March 28, 2005

Påska er over...


P1010149
Originally uploaded by LillianMaria.
Det er mandag kveld og 2.påskedag er snart over. Litt trist egentlig for da er realiteten her... Ikke no' mer påskeferie i år... Tilbake til hverdagen og alt arbeidet. Skulle vel arbeide litt med skolen i ferien også, men det ble nok mest av andre ting. Jeg har faktisk vært to ganger på bortoverski i ferien! Helt utrolig, men sant! Det har nok ikke skjedd siden barneskolen tror jeg. Og jeg har til og med hoppa på ski! Riktignok bare en gang, men det tells jo... Her har jeg innført en ny stil. Glem Bokløv-stilen, nå er det Lillian-stilen som gjelder. Her skal man ligge horisontalt med skia og hodet bakover. Det gjelder å rette seg mest mulig ut i lufta. Veit ikke helt hvordan det ville gått i Kollen, men det har jeg heller ingen planer om å finne ut...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hehe! Det var sånn stil jeg hadde på første hoppet på mjølfjell.. Landinga går det så som så med da..hehe..

1:26 PM  
Blogger Lillian Maria said...

Ja, blir litt mye snø opp i korsryggen... Brrrr... Kaldt...

1:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

må nesten bruke parkdressen vøtt..hehe!

1:32 PM  
Blogger Lillian Maria said...

Joa, hadde jeg hatt det skulle jeg stilt opp i en flott blå og sort varmedress! Trekker man hetta over hodet slipper man snø i nakken og! (Dessuten syns jeg du burde være på msn når du først henger på nettet...)

1:34 PM  

Post a Comment

<< Home